Ga naar de inhoud van deze pagina.
Jaarverantwoording
2023
portal
Bestuurlijke samenvatting
Overzicht
Aanbiedingsbrief
Leeswijzer
Algemene gegevens
Programma's
Overzicht
1. Effectieve samenwerking bestuur en omgeving
2. Positieve gezondheid, participatie en preventie
3. Betaalbaar bouwen voor verschillende groepen
4. Vitale economie, beleefbare kernen en landschap
5. Bereikbaar en verkeersveilig
6. Duurzaam en toekomstbestendig
7. Onderhoud op orde veilige wijken en buurten
8. Transparante en toegankelijke dienstverlening
9. Werken volgens de bedoeling van de Omgevingswet
10. Financieel Vitaal
11. Dekkingsmiddelen
12. Overhead
Paragrafen
Overzicht
Paragraaf lokale heffingen
Paragraaf weerstandsvermogen
Paragraaf kapitaalgoederen
Paragraaf financiering
Paragraaf bedrijfsvoering
Paragraaf verbonden partijen
Paragraaf grondbeleid
Paragraaf Wet open overheid
Jaarrekening 2023
Overzicht
Balans
Programmarekening
Overzicht baten en lasten
Incidentele baten en lasten
Beoordeling rechtmatigheid begrotingsoverschrijdingen
Rechtmatigheidsverantwoording
Baten en lasten per taakveld
Bijlagen
Overzicht
Investeringen en restantkredieten
Grondexploitaties
Single Information Single Audit (SiSa)
Proclaimer
Wat is onze agenda
1. Onze dienstverlening is professioneel, laagdrempelig en veilig ingericht
Home
Programma's
8. Transparante en toegankelijke dienstverlening
Wat is onze agenda
1. Onze dienstverlening is professioneel, laagdrempelig en veilig ingericht
Wat is onze agenda
Hoe we dat meten
Wat heeft het gekost
1. Onze dienstverlening is professioneel, laagdrempelig en veilig ingericht
We maken onze dienstverlening digitaal toegankelijk door eenduidige, herkenbare en begrijpelijke digitale dienstverlening met als doel toegankelijke websites en apps (begrijpelijk voor de bezoeker)
We verbeteren de integrale informatievoorziening voor inwoners, onder andere via het implementeren van een aantal ingrijpende wetten op dit gebied en het besluit digitale toegankelijkheid.
We gaan door met de professionalisering van ons informatiemanagement en het adequaat en kosteneffectief beheersen van (beveiligings-)risico’s. Dit gebeurt onder andere via de samenwerking met het Shared Service Centrum SSC Ons.
Bij medewerkers en bestuurders besteden we aandacht aan het informatiebewustzijn en veilig omgaan met (digitale) informatie.
In samenhang met deze nieuwe wetgeving richten we ons op een meer zaakgerichte/procesgerichte inrichting van onze werkwijze. We hebben hierbij aandacht voor het effectief gebruik en bescherming van onze gegevens (met inachtneming van de AVG).
We zorgen (samen met SSC ONS) voor een goede inrichting van de crisisorganisatie voor informatiebeveiligings- en cyberincidenten.
Deze pagina is gebouwd op
06/17/2024 11:08:15
met de export van
06/17/2024 10:57:05
Zoeken
Er zijn geen resultaten gevonden.